همایش توانمندسازی سالمندان از طریق ورزش برگزار می‌شود

همایش توانمندسازی سالمندان از طریق ورزش برگزار می‌شود

برگزاری همایش علمی - ورزشی

11 آذر 1402

همایش توانمندسازی سالمندان از طریق ورزش با همت گروه همفکری سالمندی چهارشنبه 15 آذر 1402 در سالن همایش ستاد توان‌افزایی و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ همایش توانمندسازی سالمندان از طریق ورزش با همت گروه همفکری سالمندی و مشارکت انجمن‌ها و مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی چهارشنبه 15 آذر 1402 در سالن همایش ستاد توان‌افزایی و حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد شهر تهران برگزار می‌گردد.

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و دیگر انجمن‌های فعال و همکار حوزه معلولیت و سالمندی از اعضای گروه همفکری سالمندان هستند.

تاکنون گروه همفکری سالمندی ضمن برگزاری همایش‌های تخصصی  آموزشی و کاربردی چندین نشست مشورتی را با حضور نمایندگان انجمن‌ها، کارشناسان و متخصصان حوزه معلولیت و سالمندی برگزار کرده است.

در این همایش میلاد بیک‌رضایی با موضوع حرکات اصلاحی بازتوانی و تمرین در سالمندان؛ دکتر مهسا افقی با موضوع تغذیه، سبک زندگی و ورزش در سالمندان؛ دکتر رامک میر مطلبی طراحی تمرین در سالمندان و دکتر روزبه بابازاده با موضوع ورزش هوشمند در سالمندان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این همایش می‌توانند به وبلاگ گروه همفکری سالمندان به نشانی: www.hamfekrigroup.blogfa.com مراجعه نمایند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است